El Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació ha posat en marxa una campanya per fomentar el consum dels ‘Alimentos de España’, en què es destaca la qualitat dels productes agraris i pesquers. A més, la campanya vol servir d’homenatge a agricultors, ramaders i pescadors pel seu esforç diari, que, al costat de la resta de la cadena alimentària, han garantit el proveïment d’aliments a la societat espanyola durant la crisi del coronavirus.
Sota el lema ‘L’art del saber fer’, aquesta campanya es desenvoluparà, a partir d’aquest divendres en premsa, internet, cinemes i publicitat exterior. Amb ella es crida l’atenció sobre l ‘ “excel·lent” qualitat dels aliments espanyols, amb especial referència als de temporada i proximitat, així com aquells que s’han vist especialment afectats pel tancament del canal Horeca.
La campanya de #AlimentosDEspaña en xarxes socials tindrà com un dels seus objectius el foment d’aquests productes més afectats pel tancament. Per a això se seguirà divulgant el missatge #Alimentáisnuestravida, que ha estat present en diferents plataformes socials en aquests mesos de confinament.