ANAFRIC torna a donar el seu suport a “El Sentido de la Carne”, el projecte pioner de col·laboració per posar en valor el plaer de consumir carn

ANAFRIC torna a unir-se a “El Sentit de la Carn”, l’única iniciativa que reuneix tota la cadena de valor (fabricants, distribuïdors, canal especialitzat, interprofessionals, associacions i organitzacions, entre d’altres), ja compta amb 150 entitats adherides, sumant a més de 40 nous participants des del seu llançament el mes d’abril passat.

En aquesta segona fase del projecte, “El Sentido de la Carne” llançarà un concurs al seu perfil d’Instagram en què, després de seguir al compte @elsentidodelacarne i esmentar dos amics a la publicació del concurs, els participants podran optar a 3 lots de carn de totes les categories (entrecot de vedella, secret ibèric, filet de porc, aletes de pollastre, medallons de conill, costelletes de xai…). El concurs es publicarà la primera setmana doctubre i estarà actiu durant 15 dies.

El Sentido de la Carne és un projecte pioner de col·laboració per posar en valor i reivindicar el plaer de consumir carn i la idoneïtat d’integrar aquest aliment en el marc d’una dieta completa i equilibrada. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal transmetre que la carn i els productes carnis formen part de la nostra cultura gastronòmica i que, consumir-la segons les pautes recomanades, contribueix a una dieta variada i equilibrada, en el marc de la Dieta Mediterrània.

Per a més informació: [email protected]www.elsentidodelacarne.com

Col·laboradors