Corderex organitza una campanya de promoció del Cordero de Extremadura a nou restaurants de la regió

La IGP Corderex realitza una campanya de promoció per reivindicar el valor de Cordero de Extremadura i fomentar el consum d’aquesta carn en l’hostaleria de la regió. La campanya, que tindrà lloc entre aquest dijous, dia 1, i el 7 d’octubre, s’ha realitzat en nou restaurants que ja habitualment oferien plats elaborats amb Corderex en les seves cartes.

En el llistat de locals inclosos en la promoció es troben els restaurants Chamorro, Sybarit, La Milanesa i VAOVA de Mèrida; L’Arc de Zafra; Les Baranes en Els Sants de Maimona; Olayo a Villanueva de la Serena; Albor D’Eyre a Villafranca dels Fangs i l’hotel restaurant Triana de Miajadas.

Aquests establiments comptaran amb un cartell identificatiu de la promoció ia més oferiran als clients unes targetes anomenades ‘Corderexpress’, gràcies a les quals podran accedir a una app on es sortejaran un lot de producte certificat i un sopar o dinar per a dues persones en alguns dels restaurants que participen en la iniciativa.

D’altra banda, ‘Corderex’ i la Societat Agrària de Transformació (CASAT) han renovat un any més, i ja són 19, l’acord de col·laboració per donar a conèixer la qualitat i la garantia de l’segell de la indicació geogràfica protegida i fomentar el consum de la carn d’oví.

Col·laboradors