El proper 15 de setembre començarà una nova edició de la iniciativa El sentit de la carn, una campanya conjunta que uneix tot el sector ramader, la indústria càrnia i la distribució per donar visibilitat al valor real de la carn a la nostra societat.
Després de l’èxit de la primera edició el 2024, aquest any fem un pas més amb una campanya audiovisual més participativa i digital, que comptarà amb la veu de xefs, ramaders, influencers i professionals del sector. Tots respondran a la pregunta clau: Quin és per a tu el sentit de la carn?
La carn és molt més que un aliment:
- És una font de nutrients essencials per a una dieta equilibrada
- Forma part de les nostres tradicions i moments compartits
- És motor econòmic, social i territorial a l’entorn rural
Des d’ANAFRIC animem totes les empreses del sector a sumar-se a aquesta campanya gratuïta, que permet augmentar la visibilitat de cada entitat i del sector en conjunt, reforçar-ne la imatge pública i generar continguts autèntics i propers.
Ja són més de 150 les empreses i les organitzacions que formen part d’aquesta iniciativa.
Més informació i adhesions: www.elsentidodelacarne.com