El sentit de la carn: molt més que un aliment, és la nostra força

El proper 15 de setembre començarà una nova edició de la iniciativa El sentit de la carn, una campanya conjunta que uneix tot el sector ramader, la indústria càrnia i la distribució per donar visibilitat al valor real de la carn a la nostra societat.

El sentido de la carne

Després de l’èxit de la primera edició el 2024, aquest any fem un pas més amb una campanya audiovisual més participativa i digital, que comptarà amb la veu de xefs, ramaders, influencers i professionals del sector. Tots respondran a la pregunta clau: Quin és per a tu el sentit de la carn?

La carn és molt més que un aliment:

  • És una font de nutrients essencials per a una dieta equilibrada
  • Forma part de les nostres tradicions i moments compartits
  • És motor econòmic, social i territorial a l’entorn rural

Des d’ANAFRIC animem totes les empreses del sector a sumar-se a aquesta campanya gratuïta, que permet augmentar la visibilitat de cada entitat i del sector en conjunt, reforçar-ne la imatge pública i generar continguts autèntics i propers.

Ja són més de 150 les empreses i les organitzacions que formen part d’aquesta iniciativa.

Més informació i adhesions: www.elsentidodelacarne.com

Col·laboradors