Es presenta la nova marca internacional “Beef&Lamb from Spain”

Per unificar tots els processos que aconsegueixen les carns per aconseguir una qualitat única neix “Beef & Lamb from Spain”. Una marca paraigua impulsada per les organitzacions interprofessionals INTEROVIC i PROVACUNO i que té com a objectiu representar el conjunt de les carns de boví i oví d’Espanya a nivell internacional.

Per això, la fira Meat Attraction ha estat l’escenari escollit per presentar la nova marca, on a través d’un estand informatiu les dues interprofessionals ofereixen informació als professionals sobre l’ús i la implementació de la marca.

 

 

Carns de qualitat irresistible

La imatge gràfica d’aquest segell, dissenyada per la destacada consultoria estratègica Lantern, representa quatre pilars fonamentals: el plaer extraordinari de menjar carns úniques gràcies a la millor alimentació en gra seleccionada; el seu baix percentatge gras degut a la seva edat; carns criades sota benestar animal que donen com a resultats carns naturals; i per últim, carns produïdes sota el model de producció europeu, el més estricte del món i que garanteix la màxima seguretat alimentària i traçabilitat.

A més, aquesta identitat visual uneix diversos conceptes. Segons va explicar Alexandre López, mànager de Lantern “El primer concepte visual treballa sobre la seva textura i sabor, en segon lloc, s’ha utilitzat la característica grimpada d’un segell que simbolitza l’excel·lència i la capacitat d’exportació. I, en tercer lloc, per parlar de la seguretat i la qualitat que imprimim als nostres productes, representem el concepte de garantia”.

Un logotip detallat, amb el producte com a bandera i d’estil serif que barreja el millor del passat i del present, i que representa la garantia de la feina ben feta.

 

Col·laboradors