Èxit de la campanya de Nadal de Provacuno

Provacuno ha mostrat la seva satisfacció a través d’un comunicat pels resultats de la seva campanya ““Cenas de Navidad, la Champions de la Comida Casera”, que ha desenvolupat durant el Nadal per incentivar el consum de carn de boví. La campanya de PROVACUNO va començar el passat mes de novembre, quan des de la web Fans del Vacuno i les seves xarxes socials s’animava als gairebé 110.000 seguidors a triar quina era la samarreta que millor representava a la comunitat d’amants de l’boví de carn. La seleccionada va ser la de l’Atlètic Mitjana, de la qual es van enviar un centenar a fans per fer equip.

Informació sobre la campanya en aquset enllac.

Ja al desembre i gener, la campanya ha comptat amb una presència contínua als mitjans de comunicació i principals webs i xarxes socials, amb el suport de la distribució, del sector o influencers i celebrities, amb el que s’ha aconseguit l’objectiu de superar els 80 milions de persones arribades  fins passar als 94.100.000, el major impacte de les campanyes fetes per la interprofessional.

Gràcies, en gran mesura, a la seva aparició en els principals canals de televisió i en el món online, on s’ha pogut veure el divertit espot, en què diversos participants pugnaven per aconseguir que els seus plats casolans sortissin vencedors d’aquesta espècie de competició que a cada casa s’organitza per preparar la recepta estrella. El que la comunitat de Fans del Vacuno ha denominat per a aquesta campanya la “Champions del Menjar Casolà”.

 

2.000 racions de menjar ‘estrella Michelin’ lliurades a famílies necessitades

Tampoc no han faltat les accions solidàries des de la interprofessional. Així, durant dos dies clau del Nadal, com són el 22 i el 30 de desembre, PROVACUNO ha comptat amb la total col·laboració dels ajuntaments de Madrid i Barcelona, ​​respectivament, per a repartir més de 2.000 racions de menjar entre les famílies més necessitades d’ambdues ciutats. A la capital madrilenya, xefs estrelles Michelin com Diego Guerrero (restaurant DSTAgE), Juan Lu Fernández (Lu Cuina i Ànima), Iván Cerdeño (Iván Cerdeño), Luis Valls (El Poblet) i Javier Aranda (Gaytán) van participar en l’elaboració de 1.000 racions d’Galta de Vedella amb puré de patata trufada; mentre que a la capital catalana, Paolo Casagrande (Lasarte), Paco Pérez (Miramar), Joel Castanyé (RESTAURANT La Boscana) i Juan Lu Fernández (Lu Cuina i Ànima) van cuinar Fricandó de vedella amb bolets per a un altre miler de famílies.

Al web Fansdelvacuno.es es pot conèixer més sobre les últimes novetats que la interprofessional incorpora cada setmana per seguir fent créixer una de les comunitats gastronòmiques més grans del nostre país.

Col·laboradors