FRIBIN FOODS reprèn la seva activitat amb total normalitat després de l’apagada del 28 d’abril

A FRIBIN han reprès la seva activitat amb total normalitat, garantint el subministrament de carn de la màxima qualitat, higiene i seguretat. Gràcies a l’eficàcia dels seus protocols de qualitat i, sobretot, al compromís exemplar del seu equip humà segons informen en un comunicat, “vam poder actuar amb rapidesa i responsabilitat davant l’apagada elèctrica que va afectar el dilluns 28 d’abril gran part de la Península Ibèrica. “En el nostre cas, el subministrament a Binéfar es va veure interromput des de les 12.30 fins a les 21.00 hores aproximadament”.

 

Fribin

 

En el moment del tall, FRIBIN FOODS es trobava en plena jornada operativa, afectant àrees clau com el sacrifici de porcí i boví, línies d’especejament,
expedicions, fàbrica d’embotits i tendes Punto Carne. Tot i això, més de 100 treballadors van activar amb immediatesa el pla de contingència i van treballar durant tota la jornada i part de la nit per traslladar la carn en condicions òptimes a les cambres de refrigeració, que van funcionar amb normalitat.

“Gràcies al seu esforç, es van evitar majors pèrdues i es va protegir la seguretat dels productes. Tot el material que no compleixi els estàndards de conservació serà destruït d’acord amb la legislació vigent, reafirmant així el nostre compromís amb la seguretat alimentària”, explica en aquest comunicat.

Des de FRIBIN s’està fent una anàlisi detallada de l’impacte econòmic derivat d’aquesta situació, incloent-hi productes afectats, reorganització de la producció i costos logístics, especialment de cara a la festivitat de l’1 de maig.

L’empresa també apunta que s’ha iniciat “una revisió dels nostres protocols de contingència per continuar millorant la nostra capacitat de resposta davant de situacions excepcionals”.

Col·laboradors