Intercarn es consolida com a hub internacional per la comercialització de productes carnis

A poc més d’un mes per a la seva celebració, Intercarn, el saló dels productes carnis i derivats d’Alimentaria, ja ha ocupat tot l’espai comercial disponible. El sector, que es confirma com la principal plataforma de negocis i internacionalització de la indústria càrnia espanyola, reunirà més de 200 expositors i ocuparà més de 14.000 m² nets, consolidant-se així com l’àrea més extensa de tot l’esdeveniment.

Amb les principals empreses i associacions del sector

Entre els més de 200 expositors confirmats, s’inclouen les principals empreses del sector: El Pozo, Noel Alimentaria, Grup Baucells Alimentació, Anafric, Beher, Carpisa, Compan, Companyia General Càrnia, Coren, Corporación Alimentaria Guissona, Distribuciones del Jamon Cerezo, Embutidos Monells, Grupo Costa, Grupo Norteños, Grupo Tello Alimentación, Grupo Uvesa, Jamones Aljomar, Jamones y Embutidos Jaem, Jorge Pork Meat, La Selva, Litera Meat, Splendid Foods, Grupo Vall Companys, entre moltes altres firmes.

Igualment, les associacions més representatives del sector també segueixen al costat d’Intercarn, com ara l’Organització Interprofessional Agroalimentària del Porcí de Capa Blanca Espanyol (INTERPORC), la Federació Empresarial de Carns i Indústries Càrnies (FECIC), o l’Associació Empresarial Càrnia (ANAFRIC), entre d’altres.

Alimentaria Exhibitions ha signat un acord amb l’Associació de Fabricants i Distribuïdors (AECOC) per esdevenir col·laborador estratègic del Congrés de Productes Càrnics i Elaborats que organitza l’entitat el 15 i 16 de març a Lleida.

La trobada reunirà directius i professionals de les empreses líders de la indústria càrnia per debatre i analitzar les tendències que marcaran el futur, entre ells la revaloració del sector primari i la producció sostenible, així com la comunicació i la transparència cap a un consumidor cada cop més responsable.

Col·laboradors