INTEROVIC i les IGP de carn d’oví uneixen forces per fomentar el consum

Es tracta d’una campanya en xarxes socials per promocionar el consum de xai de llet, i estarà activa durant dues setmanes, enfocant-se en l’àmbit del màrqueting digital, amb la col·laboració de prescriptors i sortejos en xarxes socials. En el sector es treballa per buscar noves oportunitats de consum d’aquests productes, així com promoure iniciatives per conscienciar els consumidors dels beneficis del xai de llet. L’oví forma part de la tradició gastronòmica espanyola des de fa molt de temps, i l’època actual és perfecta per al seu consum.

 

 

L’objectiu final és posar en valor la importància de l’consum de xai de llet: desenvolupada sota l’etiqueta #Lechalencasa, busca ajudar i donar suport a més de 120.000 famílies productores d’aquest tipus de bestiar.

Col:laboren en aquest projecte:

  • Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación
  • Junta de Castilla y León
  • IGP Lechazo de Castilla y León
  • IGP Cordero Manchego
  • IGP Cordero de Navarra
  • Tierra de Sabor Castilla y León

Col·laboradors