La Interprofessional de l’Oví i Caprí (INTEROVIC) ha presentat les línies clau de la seva nova campanya europea “Celebra lo cotidiana con cordero sostenible y europeo”, una iniciativa que es desenvoluparà durant tres anys i que té com a objectiu apropar el consum de carn de xai, lletó i cabrit a un públic més ampli i jove.
Una de les accions destacades serà la participació d’INTEROVIC al proper Saló Gourmets de Madrid, on comptaran amb un estand propi per donar a conèixer la versatilitat i sostenibilitat de la carn de xai europea. Aquest esdeveniment suposarà el punt de partida de la campanya i una plataforma clau per promocionar el consum d’aquesta carn al canal horeca, la distribució i entre els consumidors més gurmet.
La campanya arrenca amb un acord de col·laboració amb el xef Alberto Chicote, que ha dissenyat un menú especial protagonitzat per carn de xai i que es podrà degustar durant diverses setmanes al restaurant. A més, Chicote serà imatge de la campanya i ha elaborat el pròleg del receptari El Recetario, un llibre descarregable de forma gratuïta amb més d’un centenar de receptes tradicionals i d’autor:
Entre les properes accions previstes destaquen:
El retorn de la Ruta del Paquito al maig, el famós entrepà de xai que cada any suma més seguidors i locals adherits.
La incorporació del food truck del Paquito, que recorrerà festivals gastronòmics com Meat & Fire a Barcelona.
La presència a l’Eurocopa de futbol femení amb el lema “Dia de partit, dia de Paquito”, en col·laboració amb plataformes de delivery.
El desenvolupament d’una nova línia de plats preparats amb carn de xai per a la seva introducció a la gran distribució.
La tornada dels roadshows culturals, un recorregut per les canyades reals amb activitats educatives, culturals i degustacions per apropar al gran públic el valor del xai sostenible i europeu.
També et pot interessar: