INTEROVIC i Saló Gourmets: Tret de sortida de la campanya “Celebra allò quotidià amb xai sostenible i europeu”

La Interprofessional de l’Oví i Caprí (INTEROVIC) ha presentat les línies clau de la seva nova campanya europea “Celebra lo cotidiana con cordero sostenible y europeo”, una iniciativa que es desenvoluparà durant tres anys i que té com a objectiu apropar el consum de carn de xai, lletó i cabrit a un públic més ampli i jove.

Campaña Interovic 2025

Una de les accions destacades serà la participació d’INTEROVIC al proper Saló Gourmets de Madrid, on comptaran amb un estand propi per donar a conèixer la versatilitat i sostenibilitat de la carn de xai europea. Aquest esdeveniment suposarà el punt de partida de la campanya i una plataforma clau per promocionar el consum d’aquesta carn al canal horeca, la distribució i entre els consumidors més gurmet.

La campanya arrenca amb un acord de col·laboració amb el xef Alberto Chicote, que ha dissenyat un menú especial protagonitzat per carn de xai i que es podrà degustar durant diverses setmanes al restaurant. A més, Chicote serà imatge de la campanya i ha elaborat el pròleg del receptari El Recetario, un llibre descarregable de forma gratuïta amb més d’un centenar de receptes tradicionals i d’autor:

 

👉 Descarregar El Receptari

Entre les properes accions previstes destaquen:

El retorn de la Ruta del Paquito al maig, el famós entrepà de xai que cada any suma més seguidors i locals adherits.

La incorporació del food truck del Paquito, que recorrerà festivals gastronòmics com Meat & Fire a Barcelona.

La presència a l’Eurocopa de futbol femení amb el lema “Dia de partit, dia de Paquito”, en col·laboració amb plataformes de delivery.

El desenvolupament d’una nova línia de plats preparats amb carn de xai per a la seva introducció a la gran distribució.

La tornada dels roadshows culturals, un recorregut per les canyades reals amb activitats educatives, culturals i degustacions per apropar al gran públic el valor del xai sostenible i europeu.

 

També et pot interessar:

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors