INTERPORC promociona el jamón serrano al ‘Open Day’ de ICEX a Pequín dins de la campanya #SpainFoodNation

INTERPORC ha realitzat una acció promocional del jamón serrano en el marc del ‘Open Day’ organitzat per ICEX España Exportación e Inversiones en Pekín (Xina).

 

Open Day Pekín

 

Aquesta activitat es troba enmarcada dins de la campanya #SpainFoodNation, una iniciativa conjunta d’ICEX i el Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació (MAPA) per promocionar els aliments, els vins i les begudes espanyoles als principals mercats internacionals i oferir oportunitats a les empreses exportadores espanyoles. .

Durant l’esdeveniment, INTERPORC va oferir una degustació de jamón, va comptar amb la participació d’una cortadora professional xinesa que va realitzar una demostració en viu. A més, s’ha explicat el procés de curació i les tècniques de corte, destacant la seguretat alimentària, la qualitat i el valor afegit del jamón, que s’han convertit en productes altament valorats al mercat xinès.

Daniel de Miguel, director Internacional de INTERPORC, ha mostrat la seva satisfacció amb el resultat d’un esdeveniment que ha estat “una plataforma privilegiada per presentar nuestros productos a importantes operadores del sector alimentario chino, como distribuidores, representantes del canal HORECA y medios de comunicación especializados. ”.

Un mercat en creixement

L’any 2023, Espanya va exportar més de 2.400 tonelades de jamón i paletes curades a la Xina, per un valor superior als 37 milions d’euros, el que va representar un augment del 4,5% respecte a l’any anterior.

Aquestes xifres es consoliden a Espanya com el principal proveïdor mundial d’aquest producte al mercat xinès, on el jamón serrano es percep com un producte de gran valor afegit i una referència de qualitat en el segment d’aliments importats.

 

També t’interessa

 

 

Col·laboradors