L’augment de la inflació mundial fa que els consumidors adquireixin talls més econòmics de la carn, com ara la carn picada

Rabobank acaba de fer públic el seu informe de previsions per a l’evolució del mercat de la carn de boví amb vista al tercer trimestre de l’any. Des de l’entitat bancària, observen un moviment dins dels canals de subministrament i els punts de preu que tendeixen a afavorir les opcions més econòmiques, com la carn picada i els restaurants de servei ràpid, en lloc de talls i canals de consum més cars.

Pel que fa a preus, Rabobank indica que la majoria dels preus detallistes de la carn de boví van continuar la seva tendència alcista el segon trimestre o es van mantenir estables. La majoria estan entre un 5% i un 11% més alts que el segon trimestre del 2021.

A més, assegura que es comença a notar una desconfiança del consumidor davant la desacceleració de les economies i l’augment de la inflació. Rabobank considera que els mercats de carn boví són resistents als canvis en les condicions econòmiques. Rabobank creu que si el sacrifici de boví als EUA s’alenteix, hi haurà una possible pujada dels preus dels talls més magres.

Altres articles sobre tendències de Rabobank a la web de Anafric.

Més informació a Revista Cárnica y Eurocarne

 

Col·laboradors