Presentación de la Semana de la Carne: del 6 al 12 de marzo

Meat Attraction y la plataforma Carne y Salud tienen presentan la Semana de la Carne, una campaña de sensibilización, infomación y concienciación sobre las propiedades, valores y cualidades nutricionales de los productos cárnicos, coincidiendo con Meat Attraction, Feria Internacional para la Industria Cárnica.

 

 

Bajo el lema #laEnergiaDeCadaDia, en el acto contaremos con la presencia de Mª Concepción Díaz de Villegas (Directora General de Comercio), José Manuel Álvarez (Coordinador de la Plataforma Carne y Salud), María Sánchez (Directora General de Carnimad y Educarne), Mª José Sánchez (Directora de Meat Attraction y ferias agroalimentarias de IFEMA Madrid), Emilio Gallego (Secretario General de Hostelería de España) además de con el Dr. Antonio Escribano (especialista en Endocrinología y Nutrición).

La Semana de la Carne tiene como objetivo destacar el rol fundamental de la carne como un elemento esencial en la dieta ya que es una fuente rica en proteínas de alto valor biológico y proporciona a nuestro organismo gran cantidad de nutrientes necesarios para una salud óptima. Además, su inclusión en la dieta juega un papel importante a la hora de cubrir las ingestas recomendadas de algunos de esos nutrientes en determinados grupos de población como bebés, embarazadas y ancianos.

La Semana del Carne organizada en colaboración con la Plataforma Carne y Salud y Meat Attraction, así como con el apoyo de las organizaciones y asociaciones sectoriales. ANICE, ASICI, AVIANZA, CARNIMAD, EDUCARNE, INTERCUN, INTEROVIC, INTERPORC y PROVACUNO.

 

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors