La Comissió Europea promocionarà la campanya de PROVACUNO a través del programa EU Beef Àsia 2.0 en una campanya amb un cost de 2,87 milions d?euros dels quals rebrà 2,29 milions d?euros d?ajudes de la UE per a la promoció de la carn de boví espanyola a la Xina i Corea del Sud.
Precisament, PROVACUNO ha intensificat els seus esforços a Corea del Sud per facilitar l’entrada de la carn de boví espanyol en aquest important mercat d’aquest programa, mantingut reunions estratègiques amb autoritats locals, principals compradors i importadors, així com diversos agents de la cadena comercial i associacions sectorials. Corea del Sud es presenta com un mercat clau per al sector carni d’alta qualitat. Els consumidors coreans valoren especialment la carn que compleixen amb els estàndards més alts de producció i respecte pel medi ambient i el benestar animal.
D’altra banda, PROVACUNO també ha viatjat a Xangai per participar per quarta vegada a la setena edició de la fira China International Import Expo (CIIE), que se celebra del 5 al 10 de novembre, amb l’objectiu d’accelerar l’obertura del mercat xinès a la carn de boví espanyola. Javier López, director de la interprofessional, ha destacat que els projectes de promoció són “una oportunitat per establir contactes directes amb futurs compradors i reforça la nostra voluntat de col·laboració i interès per enfortir la relació amb la Xina, un país que s’ha consolidat com el més gran importador de carn de boví al món”.
Altres notícies que et poden interessar:
- Provacuno enseña músculo en Filipinas
- PROVACUNO trabaja para agilizar la apertura del mercado de Corea del Sur a la carne de vacuno española
- PROVACUNO deslumbra en Arabia Saudí: Una Experiencia Única con la Carne de Vacuno Española