Viñals, associat i membre de la nostra Junta Directiva, ha anunciat la unificació de totes les marques sota el nom de Grupo Viñals, una decisió que qualifiquen com “un pas històric per a la nostra companyia” i que representa una nova etapa “més forta i amb més visió que mai”.
Des de l’empresa destaquen que aquest canvi “no només és estètic: simbolitza una nova cultura, una estratègia sòlida i una manera d’afrontar el futur amb la força de la unió: tots som un, i un som tots”.
Sota la nova identitat de Grupo Viñals s’agrupen:
- Viñals Soler: “El nostre origen, des de la granja fins als elaborats carnis”.
- Viñals Gourmet: “Solucions multicàrniques per a hostaleria i foodservice”.
- Viñals Store: “Excel·lència a la nostra Meat Store de Barcelona (i aviat online)”.
- Viñals Lab: “Recerca i innovació per a l’alimentació del futur”.
“Amb aquesta evolució unim forces, generem sinergies i creixem junts, reforçant el nostre compromís amb les persones, la innovació i la competitivitat. El nostre objectiu és clar: liderar com a grup empresarial referent al sector carni nacional, amb la vista posada en el present… i en el futur”, conclou el comunicat difós per la companyia.
La notícia també ha estat recollida pel mitjà especialitzat Eurocarne.