Anafric amplia els serveis als seus socis aportant el valor de la comunicació

Anafric, associació càrnia espanyola, continua sumant nous col·laboradors apropant-los a les necessitats del dia a dia dels seus socis. Recentment, ha tancat un acord de col·laboració amb l’agència de comunicació Impacta Group, especialitzada en el sector carni. Per a José Friguls, president de l’associació, “es tracta d’una baula més a la nostra cadena de serveis, amb què volem cobrir totes les necessitats dels nostres socis”.

 

 

Amb línies de negoci especialitzades en l’assessoria en comunicació a diferents nivells per a micropimes i pimes, Impacta Group ha sabut canalitzar les necessitats del sector per adaptar la comunicació a un sector molt heterogeni.

David Monfort, director d’Impacta Group explica que “l’agència ha desenvolupat un saber fer que ha plasmat en empreses del sector. Ens hem especialitzat en pimes, associacions i col·legis professionals, precisament aquelles entitats que necessiten impulsar la seva comunicació per tenir més visibilitat”.

Des d’Anafric insisteixen que “el sector carni està vivint un moment amb reptes importants, tant per les noves formes de consum i tendències del mercat com per les incidències d’altres sectors i institucions”. Anafric es reafirma que “la comunicació és un valor afegit, com ho és tenir nous talls amb què atraure un públic més jove o complir les reglamentacions europees. Hem de comunicar per ser vistos i que ens tinguin en compte”, explica José Friguls.

Amb Impacta Group, “creiem que els nostres socis puguin beneficiar-se del millor servei al millor preu i tot això amb el segell de qualitat que cadascun dels nostres col·laboradors posen a la nostra disposició. Treballar amb una agència de comunicació genera la confiança necessària per guanyar en seguretat “.

Impacta Group és l’agència que ha treballat conjuntament amb Anafric l’enquesta  per a la recollida de dades a favor de la rebaixa de l’IVA en els productes carnis.

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors