Anafric amplia els serveis als seus socis aportant el valor de la comunicació

Anafric, associació càrnia espanyola, continua sumant nous col·laboradors apropant-los a les necessitats del dia a dia dels seus socis. Recentment, ha tancat un acord de col·laboració amb l’agència de comunicació Impacta Group, especialitzada en el sector carni. Per a José Friguls, president de l’associació, “es tracta d’una baula més a la nostra cadena de serveis, amb què volem cobrir totes les necessitats dels nostres socis”.

 

 

Amb línies de negoci especialitzades en l’assessoria en comunicació a diferents nivells per a micropimes i pimes, Impacta Group ha sabut canalitzar les necessitats del sector per adaptar la comunicació a un sector molt heterogeni.

David Monfort, director d’Impacta Group explica que “l’agència ha desenvolupat un saber fer que ha plasmat en empreses del sector. Ens hem especialitzat en pimes, associacions i col·legis professionals, precisament aquelles entitats que necessiten impulsar la seva comunicació per tenir més visibilitat”.

Des d’Anafric insisteixen que “el sector carni està vivint un moment amb reptes importants, tant per les noves formes de consum i tendències del mercat com per les incidències d’altres sectors i institucions”. Anafric es reafirma que “la comunicació és un valor afegit, com ho és tenir nous talls amb què atraure un públic més jove o complir les reglamentacions europees. Hem de comunicar per ser vistos i que ens tinguin en compte”, explica José Friguls.

Amb Impacta Group, “creiem que els nostres socis puguin beneficiar-se del millor servei al millor preu i tot això amb el segell de qualitat que cadascun dels nostres col·laboradors posen a la nostra disposició. Treballar amb una agència de comunicació genera la confiança necessària per guanyar en seguretat “.

Impacta Group és l’agència que ha treballat conjuntament amb Anafric l’enquesta  per a la recollida de dades a favor de la rebaixa de l’IVA en els productes carnis.

Col·laboradors