Anafric amplia la seva presència a Meat Attraction amb l’estand agrupat amb més expositors de les cinc edicions

Del 6 al 8 de març, Meat Attraction torna amb més força que mai, i  Anafric, associació empresarial ramadero-càrnica espanyola, reafirma el seu compromís amb la fira més exclusiva del sector carni incrementant la seva presència amb el nombre més alt d’empreses coexpositores estand agrupat de major representació de carns fresques del certamen.

En aquesta edició, Anafric reivindica el sector carni, que arriba a una xifra de negoci de més de 31.000 milions d’euros, fet que suposa prop d’un terç de tot el sector alimentari espanyol, o el que és el mateix, “el 2,55 % del PIB espanyol”, explica José Friguls, president d’Anafric.

I aquesta reivindicació es recolza anant de la mà d’algunes de les principals empreses del sector carni: FribinMurgaca, Celevant/Meat CenterSucarnPremier Foods & MeatBones&MeatsGrup ViñasFarràs AutènticViñals Soler, Jabugo RealFricafor y Roca 1927

 

 

 

Potenciar reunions internacionals

Per a Anafric és una “plataforma vertebradora d’oportunitats de negoci i internacionalització”. Les més de 3.000 empreses del sector han convertit Espanya en “un dels països amb més poder d’exportació, gràcies a la innovació, la digitalització, la sostenibilitat, la traçabilitat i la qualitat d’un producte que és respectat a tot el món” , explica el president de l’associació càrnia, per a qui “el fet que Meat Attraction sigui la primera fira càrnia del món i que se celebri al nostre país ens consolida com a sector”.

 

Workshop especialitzat en comunicació

Anafric organitza el proper 7 de març, de 13.30 a 14.30 al Fòrum Meat Attraction el workshop Comuni-carn: claus per a una comunicació efectiva per al sector carni, un espai per debatre idees sobre les preferències de consum de la societat actual i com aplicar-les cap a una estratègia de comunicació per als diferents actors industrials de tota la cadena càrnia.

El workshop comptarà amb la participació de David Monfort, director d’estratègia operativa de l’agència Impacta Group, que convidarà tots els visitants a una experiència amena, pràctica i participativa i on s’impartiran claus sobre com guanyar oportunitats entre tots els actors a través de una comunicació efectiva, davant dels nous paradigmes i els nous hàbits de consum.

 

Resultats enquesta Anafric

En aquesta cita amb la comunicació càrnia, s’oferiran resultats de l’enquesta adreçada a la població espanyola amb l’objectiu de conèixer la vostra opinió sobre la petició de rebaixa de l’IVA dels productes carnis, enquesta que estarà activa fins al mes d’abril.

La inscripció a aquest workshop és gratuïta a través de l’espai LiveConnect de Meat Attraction. Més informació [email protected]

Col·laboradors