L’associació càrnia espanyola ha participat any rere any amb l’estand agrupat de més superfície del certamen i amb més representació de carns fresques de boví, oví i porcí. Anafric espera que el certamen 2022 sigui el trampolí a la recuperació econòmica del sector carni espanyol. Del 8 al 10 de març de 2022, Meat Attraction torna a ser presencial i comptarà amb nombroses accions comercials per situar el sector espanyol com un dels proveïdors de carns i productes carnis líders al món. En aquest sentit, la fira torna a posar en marxa la iniciativa País Importador Invitat, amb el Japó i el Canadà com a convidats en aquesta ocasió, dos dels mercats d’interès estratègic per al sector carni espanyol, per la seva dimensió i nivell de desenvolupament.
Aquesta propera edició “serà una gran convocatòria que es podrà celebrar en un entorn segur i en un context de recuperació i de reactivació de les oportunitats de negoci a nivell domèstic i internacional”, explica José Friguls, president d’Anafric.
Des d’Anafric, “convidem expositors i visitants que vegin la nova Àrea de Producte i l’Àrea d’Indústria Auxiliar i Cadena de Valor”, i espais específics com Ibèric Land o The Butcher Shop, dirigit especialment al canal minorista.
La innovació i el coneixement seran també protagonistes, amb una nova edició del Innovation Hub, el directori de novetats i productes estrella presentats pels expositors, els Premis Accelera, per donar suport a les empreses tant de l’àrea de producte com de la indústria auxiliar, i meaTIC, un programa complet de jornades tècniques, formació i especialització.
El panorama de Meat Attraction es completarà amb instruments informatius, de visibilitat i reconeixement a la feina dels operadors de tota la cadena, com la Setmana de la Carn. “Amb aquesta agenda, el sector ha d’estar més unit que mai”, aprecien des d’Anafric.