Aspecte i preu, els principals motius per comprar productes frescos, segons AECOC

L’aspecte i el preu són, actualment, els motius més importants per als consumidors de productes frescos, segons les dades de l’informe ‘El comprador de productes frescos’, elaborat per AECOC Shopperview. El 79% dels consumidors es fixa en l’aspecte dels productes al taulell, mentre que el 76% valora també el preu abans de prendre la seva decisió de compra. En el cas de la carn, els compradors tenen en compte l’espècie animal.

 

 

El 72% de los consumidores afirma que compra la carne al corte, mientras que un 60% también adquiere carne envasada refrigerada y un 15% envasada congelada.

 

L’informe d’AECOC Shopperview també incideix en els canvis de comportament que produeix l’actual inflació en la compra de productes frescos. Un 77% dels consumidors confirma que ha canviat els seus hàbits i un 62% assegura que busca més ofertes i promocions a la categoria.

Nadal

Per les festes, el factor preu condicionarà el comportament i dos de cada tres consumidors avançaran les compres de carn o peix per aprofitar ofertes i millors preus. El 40% dels consumidors afirmen que reduiran el volum de compra de carn, però, a canvi, la meitat comprarà productes carnis de qualitat superior.

ALTRES INFORMACIONS D’AECOC

 

Col·laboradors