La UE adjudica a INTEROVIC una nova campanya de promoció europea

INTEROVIC ha estat seleccionada per la Comissió Europea per dur a terme el programa europeu Celebrate with Sustainable European Lamb Meat (2025-2028), amb un pressupost total de set milions d’euros. El 80% d’aquesta inversió estarà finançada per la Comissió Europea, que permet destinar aproximadament 2 milions d’euros anuals a la promoció de la carn d’oví i cabrum a Espanya.

La UE adjudica a Interovic una campaña de promoción

 

Aquest programa triennal, desenvolupat en col·laboració amb l’Organització Interprofessional d’Hongria, busca destacar els beneficis de consumir carn de llet, xai i cabrit. El seu objectiu principal és promoure un consum sostenible, ressaltant la tasca del sector oví i cabrum en la protecció del medi ambient, la biodiversitat, l’ecosistema rural i l’economia de les zones menys poblades.

“Celebrate-EULAMB” es dirigirà tant al públic general com a professionals, i durà a terme diverses activitats de promoció: stands i showcookings a fires gastronòmiques, seminaris, campanyes publicitàries a televisió i online, així com esdeveniments i degustacions.

Col·laboradors