Posen en marxa al Regne Unit una campanya per contrarrestar les informacions negatives de la carn vermella

Organismes com AHDB, Quality Meat Scotland (QMS) i Hybu Cig Cymru (HCC) – Meat Promotion Wales, hna dut a terme un seguit d’activitats en els últims 12 mesos per ajudar a contrarestar la desinformació en els mitjans de comunicació sobre el paper de la carn vermella a la dieta, proporcionant informació basada en l’evidència científica als consumidors sobre els importants beneficis per a la salut que proporcionen la carn de boví, xai i porc.

Missatges positius i xarxes socials

Els missatges positius de la campanya van continuar arribant a grans audiències a les xarxes socials amb el seu programa Blue Monday, recordant als seguidors que la carn de vedella, xai i porc contenen naturalment minerals i vitamines essencials com ferro, vitamina B12, B6, niacina ( B3), riboflavina (B2) i àcid pantotènic (B5), que pot ajudar a reduir el cansament i la fatiga. Metges reconeguts al país per la seva faceta mediàtica com el Dr. Alex George de Love Island i la nutricionista Dra. Priya Tew, van acudir a Instagram per informar els seus 1,7 milions de seguidors sumats sobre aquestes propietats. El contingut es va veure més de 510.000 vegades.

AHDB, QMS i HCC també han seguit col·laborant amb èxit amb micro influencers, treballant amb BritMums per arribar a audiències socials més petites però encara més compromeses, específicament mares de nens i adolescents, per promoure receptes saludables amb carn de boví, xai o porc. El contingut ha arribat a més d’1 milió d’usuaris a Facebook, Instagram i llocs de blocs, i el 98% dels usuaris compromesos està d’acord en que és probable que provin les receptes a casa com a resultat de les publicacions.

Més informació en aquest enllaç de la revista Eurocarne.

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors