La Comissió Europea (CE) analitza la possibilitat d’excloure certs productes, com l’alcohol i la carn, de la política de promoció agroalimentària, aprofitant la revisió de les normes que té previst presentar a partir del 15 de juny. En una reunió de l’equip de promoció de la Comissió Europea del mes de febrer del 2022 es van estudiar tres opcions per a la propera revisió de la política:
1.- “Construir sobre allò que tenim”, utilitzant els programes de treball anuals per ajustar les campanyes a les prioritats marcades per Brussel·les, especialment en l’àmbit de la sostenibilitat.
2.-Limitar les accions al mercat interior als objectius fixats en l’estratègia “De la Granja a la Taula”, que pretén impulsar una producció i consum d’aliments més sostenible, i permetre alhora finançar altres accions a tercers països.
3.- Revisió dels criteris i excloure de la promoció alguns productes, com ara la carn i l’alcohol.
Més informació en aquest enllaç.
Informació sobre l’estratègia De la Granja a la Taula