Anafric s’adhereix a “El Sentido de la Carne”, un projecte pioner de col·laboració per posar en valor el plaer de menjar carn

Anafric s’uneix a  “El Sentido de la Carne”, una iniciativa pionera de col·laboració de la cadena de valor del sector carni i la distribució per posar en valor i reivindicar el plaer de consumir carn i la idoneïtat d’integrar aquest aliment en el marc de una dieta completa i equilibrada.

 

 

“El Sentit de la Carn” té com a objectiu principal transmetre que la carn i els productes carnis formen part de la nostra cultura gastronòmica i que, consumir-la d’acord amb les pautes recomanades, contribueix a una dieta variada i equilibrada en el marc d’una Dieta Mediterrània .

A més, segons les dades d’AECOC Shopperview – el servei de coneixement i anàlisi dels canvis de comportament i l’evolució de les tendències de consum d’AECOC- i FECIC, el 45% dels consumidors de carn la inclou a la seva dieta pel plaer que li proporciona el consum d’aquest aliment. Només l’aportació de proteïnes (51% de les mencions) supera com a motiu principal d’elecció el gaudi que aporta el consum de carn. Així mateix, el 34% dels consumidors al·lega que consumeix carn per poder seguir una dieta equilibrada i el 26% per raons de salut.

Al costat d’Anafric, gairebé un centenar d’empreses i organitzacions de tota la cadena de valor del sector carni i la distribució ja formen part de la iniciativa “El Sentit de la Carn”, la imatge i missatges de la qual es podran veure, a partir del proper mes de maig, als punts de venda de les principals cadenes, al packaging d’alguns productes, als fullets comercials; així com a les webs i xarxes socials de les empreses i organitzacions participants.

Per a més informació: info@elsentidodelacarne.com / www.elsentidodelacarne.com o a la pàgina web i xarxes socials d’Anafric

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors