Anafric s’adhereix a “El Sentido de la Carne”, un projecte pioner de col·laboració per posar en valor el plaer de menjar carn

Anafric s’uneix a  “El Sentido de la Carne”, una iniciativa pionera de col·laboració de la cadena de valor del sector carni i la distribució per posar en valor i reivindicar el plaer de consumir carn i la idoneïtat d’integrar aquest aliment en el marc de una dieta completa i equilibrada.

 

 

“El Sentit de la Carn” té com a objectiu principal transmetre que la carn i els productes carnis formen part de la nostra cultura gastronòmica i que, consumir-la d’acord amb les pautes recomanades, contribueix a una dieta variada i equilibrada en el marc d’una Dieta Mediterrània .

A més, segons les dades d’AECOC Shopperview – el servei de coneixement i anàlisi dels canvis de comportament i l’evolució de les tendències de consum d’AECOC- i FECIC, el 45% dels consumidors de carn la inclou a la seva dieta pel plaer que li proporciona el consum d’aquest aliment. Només l’aportació de proteïnes (51% de les mencions) supera com a motiu principal d’elecció el gaudi que aporta el consum de carn. Així mateix, el 34% dels consumidors al·lega que consumeix carn per poder seguir una dieta equilibrada i el 26% per raons de salut.

Al costat d’Anafric, gairebé un centenar d’empreses i organitzacions de tota la cadena de valor del sector carni i la distribució ja formen part de la iniciativa “El Sentit de la Carn”, la imatge i missatges de la qual es podran veure, a partir del proper mes de maig, als punts de venda de les principals cadenes, al packaging d’alguns productes, als fullets comercials; així com a les webs i xarxes socials de les empreses i organitzacions participants.

Per a més informació: [email protected] / www.elsentidodelacarne.com o a la pàgina web i xarxes socials d’Anafric

Col·laboradors