Costa Food Group presenta les seves novetats a SIAL París 2024

En el marc de SIAL París 2024, Costa Food Group reafirma el seu compromís amb productes ‘Naturals des de l’origen’, presentant els seus últims llançaments d’elaborats carnis més saludables, naturals i sostenibles. També continuarà impulsant la presència internacional de Costa Food Meat, posant a disposició del públic un ampli assortiment de productes que ja comercialitza a més de 56 països. SIAL se celebra fins al 23 d’octubre a París, en una edició especial emmarcada en el 60è aniversari.

 

 

El Grup Costa vol estar present d’aquesta manera en un de salons professionals més grans de l’alimentació, que celebra aquest any el seu 60è aniversari amb una edició especial, amb 145,000 m2 de superfície expositiva, en què participen 7.500 expositors de 130 països que van a mostrar 400.000 productes. A més, s’espera 285.000 visitants de més de 200 països. Una ocasió única per donar a conèixer el seu ampli portfoli de productes al seu estand ubicat al pavelló 6, Stand J156.

SIAL París 2024 és també una oportunitat per conèixer les tendències en digitalització, innovació i gastronomia circular, entre d’altres.

Novetats que són presents a l’estand de Costa Food Group

En línia amb les tendències del mercat, Costa Food Group reforça la seva gamma de snacks carnis amb el llançament de la gamma Tapes i les noves taules de productes carnis sota la marca Juan Luna.

La gamma de Tapes inclou una exquisida combinació dels millors productes carnis curats amb diferents varietats de formatges en format falca o rotllets. Aquesta nova gamma incorpora fins a 7 referències, presentades en un pràctic format ‘A punt per consumir’ de 90 i 120 grams.

Les noves taules de productes carnis incorporen dues varietats: ‘Selecció Tapeo’ i ‘Assortiment d’ibèrics’. La varietat ‘Selecció Tapeo’ inclou una selecció de productes de xarcuteria espanyola com pernil serrà, xoriço extra, llonganissa extra i llom curat, mentre que la de ‘Assortiment d’ibèrics’ ofereix safates llescades de paleta i llom d’esquer ibèric 50% raça ibèrica , així com xoriço i llonganissa ibèrica. Tots dos en format de 120 grams i llestos per consumir. Un còmode format, perfecte per gaudir d’una variada selecció de productes per a ocasions especials.

Aquests llançaments estaran acompanyats de la seva gamma de Rollitos, un exitós producte de la marca que consisteix en ditets de diferents varietats de formatges embolicats amb els productes més típics i tradicionals de la xarcuteria espanyola: pernil salat, llom curat, llonganissa extra, xoriço extra i xoriço extra picant. També presentats en un pràctic format ‘A punt per consumir’ en safates de 80 grams.

De la marca Casademont, estarà present en aquesta cita internacional la seva innovadora gamma de ‘Fuet sense nitrits afegits’, productes més naturals i saludables que no incorporen nitrits de cap mena com a conservant, garantint la seguretat alimentària i la qualitat. Així com, les noves varietats de Fuetis de Salami, Pollastre i Fuet reduït en greix, elaborades amb carns seleccionades i font de proteïnes.

A més, comptaran amb el seu ampli assortiment de productes ibèrics curats de la marca Villar, entre els quals destaquen els seus formats llescats en maletins i estoigs.

 

 

Col·laboradors