Els consumidors alemanys volen segell de qualitat en la carn

Els segells de qualitat i certificació dels productes són cada vegada més importants a l’hora de comprar aliments. Així ha quedat demostrat en l’informe “Alemanya mostra com menja”, presentat pel Ministeri Federal d’Agricultura alemany. En concret, un 66% dels alemanys volen segell de qualitat en les seves carns, 15% per sobre de 2019.

Algunes dades interessants de l’informe, de què s’ha fet ressò la revista Eurocarne i que podeu consultar en aquest enllaç:

  • El el 66% compra productes de la seva regió i de tipus ecològic
  • Un 55% demanda productes amb benestar animal certificada. Així, el segell de benestar animal previst pel Ministeri Federal d’Agricultura és important o fins i tot molt important per al 86% dels enquestats.
  • La característica més important en la decisió de compra segueix sent el gust, amb un 96%.
  • L’origen regional és important per al 82% dels alemanys.
  • L’estacionalitat interessa a al 78%
  • La informació del producte és important per al 54% i el preu per al 48%.

Col·laboradors