Especial Meat Attraction. Diego Portes, Jabugo Real: “Para el 2023 queremos seguir potenciando nuestra presencia en distribución y reforzar aún más la línea de empresas”

Ser capaz de elaborar dos jamones iguales es una tarea prácticamente imposible. Fruto de la cría en libertad unos cerdos 100% ibéricos, la alimentación de cada ejemplar o el “ejercicio” que cada uno hace durante sus meses de vida son diferentes, y esto, dota a cada jamón o paleta de diferencias que los maestros jamoneros se encargan de controlar.

Gracias a ello, Jabugo Real escoge las mejores piezas de cada añada para etiquetarlas como productos “Únicos”.  En esta edición de Meat Attraction, Jabugo Real participa como coexpositor de Anafric. Entrevistamos a Diego Portes, director general adjunto.

 

 

 

 

¿Qué novedades presenta la empresa en la próxima cita de Meat Attraction?

No presentamos novedades en cuanto a productos o servicios. Seguimos apostando por productos de bellota 100% ibéricos, mejorando procesos y ofreciendo a nuestros clientes un producto de máxima calidad y un excelente servicio.

 

¿Cómo valoras el comportamiento del sector en 2022? ¿Qué esperas para 2023?

Ha sido muy positivo. Aunque seguimos por detrás de los niveles pre pandemia del año 2019, la actividad sigue recuperándose y vamos acercándonos poco a poco a esos niveles recuperando facturación, gracias en gran parte a la recuperación de los mercados de distribución y HORECA.

Para el 2023 queremos seguir potenciando nuestra presencia en distribución, ampliando nuestra red de colaboradores y reforzar aún más la línea de empresas.

 

 

¿Cuáles son las principales necesidades del sector, según tu experiencia?

Centrándonos en nuestro sector, el Ibérico, creemos que un gran paso hacia delante sería reforzar la Norma de Calidad ligando la producción de los productos que derivan del cerdo ibérico a las zonas geográficas donde tenemos dehesa.

 

¿Qué esperáis de vuestra presencia en Meat Attraction?

Fundamentalmente ampliar nuestros contactos y red en el área de distribución.

 

¿Cuáles son los principales planes de la empresa para 2023?

Planteamos un año de crecimiento y ampliación de nuestra red de distribuidores, así como seguir reforzando nuestra presencia en el canal empresa y el canal digital.

 

 

www.jabugoreal.com

 

 

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors