Grup Olot Meats, integrat per Càrniques Celrà, Càrniques de Juià i Olot Meats, va tancar el 2022 amb un volum de negoci de 753 milions d’euros, cosa que va suposar un 10 % més que el 2021, encara que va escurçar a la meitat el seu benefici conjunt, tal i com informa el diari Expansió i del que se n’ha fet ressò Revista Cárnica.
El resultat agregat després d’impostos es va situar en els 24 milions d’euros, davant els 48 milions de l’exercici anterior i els 61 milions del 2020. Desglossat per empreses, Càrniques Celrà va guanyar 13,9 milions (un 42 % menys), Càrniques de Juià, 8,6 milions (un 61% menys), i Olot Meats va repetir beneficis amb 1,7 milions.
L’empresa amb vendes més grans va ser Càrniques de Juià, que el 2022 va facturar 412 milions, un 12 % més que l’exercici anterior.
Càrniques Celrà va facturar prop de 302 milions, amb un increment del 7%; i Olot Meats va augmentar les vendes un 14%, fins als 39 milions d’euros.