Interporc arriba a la Queens League Oysho i Kings League InfoJobs com a patrocinador i ho fa amb magnificència: incorporant al reglament d’aquesta lliga una targeta blanca que servirà per premiar durant els partits els moments de joc net entre les jugadores. Amb això, la interprofessional del porc busca portar a aquesta nova competició “alguns dels valors que defineixen el sector porcí de capa blanca d’Espanya entre els quals prima aquest joc net, i traslladar-los al públic més jove que veu aquests partits”, ha explicat el seu director, Alberto Herranz.
Així mateix, ha apuntat, “l’excel·lència professional del nostre sector és inqüestionable, així com l’impuls a la igualtat de gènere i oportunitats a tota la cadena de valor”, similituds del sector amb una competició que ha incorporat les seves jugadores sota normes estrictes de igualtat, des de la presentació de les candidatures al seu pas per un draft. “Som un sector inclusiu que creu i practica la igualtat de gènere. El 42% de l’ocupació directa són dones que són presents a tota la cadena. Ramaderes, executives, veterinàries, transportistes, enginyeres agrònomes, investigadores, operàries de la indústria, etc.”.
Targeta blanca
L’àrbitre podrà utilitzar la targeta blanca d’Interporc sota el seu criteri al llarg de totes les jornades per premiar una acció de fair play entre les jugadores. L’acció es reforçarà mitjançant l’emissió d’una U televisiva a tot l’estadi en el moment en què es mostri la targeta.
Entre els missatges que es mostraran s’inclou el següent: Targeta blanca al joc sa! Interporc dóna els seus dies a la jugada mestra del fair play duta a terme per (nom de la jugadora). Ara ja saps que, tant al futbol com a la teva alimentació, una jugada sana és possible.
Les trobades de la Queens League Oysho i Kings League InfoJobs es retransmeten als canals oficials de la competició (Twitch, YouTube i TikTok). Per la seva banda, el partit de les 20h tant de dissabte com de diumenge s’emet també a Cuatro.