Presentació dels resultats de l’enquesta d’Anafric a la població espanyola: “Esteu d’acord amb la rebaixa de l’IVA als productes carnis?”

Anafric organitza el proper 7 de març, de 13.30 a 14.30 al Fòrum Meat Attraction el workshop Comuni-carn: claus per a una comunicació efectiva per al sector carni, on es facilitaran idees que estan calant en les preferències de la societat actual i com aplicar-les a favor de l’estratègia de comunicació de les diferents baules que conformen la cadena ramadero-càrnica amb l’objectiu de prosperar.

 

L’acte s’iniciarà amb la primícia dels resultats de l’enquesta nacional que impulsa Anafric sobre el grau d’acceptació a la població per a la rebaixa de l’IVA dels aliments carnis. Aquest acte estarà moderat per la periodista i presentadora Elisabet Carnicé.

Com s’hauria de projectar la indústria càrnia davant del públic? Com connectar amb l’actual discurs que impera a les xarxes socials?

El workshop comptarà amb la participació de David Monfort, director d’estratègia operativa de l’agència Impacta Group, que convidarà tots els visitants a una experiència amena, pràctica i participativa i on s’impartiran claus sobre com guanyar oportunitats entre tots els actors a través de una comunicació efectiva, davant dels nous paradigmes i els nous hàbits de consum.

La inscripció a aquest workshop és gratuïta a través de l’espai LiveConnect de Meat Attraction. Més informació anafric@anafric.es

INVITACIÓ PER ASSISTIR A LA PRESENTACIÓ DE L’ENQUESTA

Per cortesia d’Anafric, poden disposar del seu passi amb CODI EXCLUSIU I SENSE COST:

👉ENLLAÇ AL PASSI (ÉS NECESSARI REGISTRE PREVI)👉CÓDIGO DEL PASE:TA230000065AP

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors