PROVACUNO impulsa Beef Place a Meat Attraction per potenciar les exportacions de carn de boví

PROVACUNO, la interprofessional de la Carn de Boví, ha presentat a Meat Attraction el Beef Place, un espai on totes les empreses de la carn de boví se situaran com a epicentre de la categoria.

 

 

 

A Meat Attraction, segons el director de l’organització, Javier López, “treballarem per apropar aquest sector i aquest producte a la societat. La nostra carn de boví és molt demandada a tot el món per la seva qualitat i tendresa fruit de l’alimentació (grain feed) i del tipus d’animal, i per complir amb els més estrictes controls de traçabilitat, sanitat animal i sostenibilitat, el nostre model de producció , la millor targeta de visita per triomfar als mercats internacionals”. El sector de Boví de Carn està orgullós de mostrar el que el sector fa cada dia perquè sap que els reptes a què s’enfronta només se superen si es busca l’excel·lència.

Meat Attraction a més de ser un punt de trobada d’importadors de diferents destinacions que mostren interès a la nostra carn de boví, és el punt de partida de missions inverses de compradors de diferents països, on se’ls mostra les característiques fonamentals del model de producció espanyol a establiments de la cadena de producció: granges, escorxadors, sales d’especejament i centres de distribució. Tots aquests seran visitats per una representació d’empreses de diversos països com Kuwait, Indonèsia, Canadà o Tailàndia, entre d’altres.

Col·laboradors