Anafric s’implica en el retrobament del sector carni amb Meat Attraction

Del 8 al 10 de març, Meat Attraction torna, amb més força que mai, a ser presencial i comptarà amb nombroses accions comercials per situar el sector espanyol com un dels proveïdors de carns i productes carnis líders al món. Anafric torna a ser present a la primera cita internacional del sector carni i “trampolí a la recuperació econòmica del sector carni espanyol”. L’associació càrnia espanyola ha participat any rere any amb l’estand agrupat de més superfície del certamen i amb més representació de carns fresques de boví, oví i porcí. L’associació estarà present en un estand en companyia de les empreses MurgacaOvinos ManchegosSucarnFribin y Celevant / Meat Center Ibérica.

 

Estand de Anafric en Meat Attraction 2018.
Estand d’Anafric a Meat Attraction 2018.

 

Aquesta propera edició “serà una gran convocatòria que es podrà celebrar en un entorn segur i en un context de recuperació i reactivació de les oportunitats de negoci a nivell domèstic i internacional”, explica José Friguls, president d’Anafric.

Les marques expositores al costat d’Anafric també són conscients dels aspectes positius de participar a Meat Attraction.. “Particpar en un Meat Attraction és una gran oportunitat de tornar a reunir-nos amb els nostres clients nacionals i internals”, explica Iván Reales, responsable de Màrqueting i Comunicació de Fribin, per a qui cites com aquesta “construeixen noves relacions comercials gràcies a les trobades internacionals” .

 

Martina Morancho de Meat Center Ibérica insisteix en aquest aspecte. “Es tracta d’una fira amb potencial comercial tant nacional com internacional on a part de donar a conèixer la nostra empresa i productes, es potencien les reunions B2B i es treu més partidp a les reunions perquè els visitants són exclusivament relacionats amb el sector”. Participar a Meat Attraction “ens permet formar part i representar les empreses més importants del sector carni a Espanya”.

Workshop Water2Return España. Projecte d’economia circular als escorxadors

Anafric també liderarà la presentació de II Workshop Water2Return, impartit per l’empresa malaguenya Bioazul. Amb el títol ‘Economia Circular a la indústria càrnia’ es presentarà un taller on es parlarà del projecte de recerca Water2Return, un projecte que neix amb l’objectiu de millorar la sostenibilitat dels escorxadors. Aquesta iniciativa ve de la mà de la patronal càrnia UECBV  i està cofinançat per la Comissió Europea.

Aquest projecte se centra en la recuperació i el reciclatge de nutrients de les aigües residuals d’escorxadors. Aquest projecte s’està aplicant per primera vegada i amb èxit a l’Escorxador del Sud a Salteres, Sevilla.

La presentació d’aquest projecte tindrà lloc en el marc de la fira Meat Attraction els dies 8 i 9 de març de 16.30 a 17.30 hores al Fòrum Principal.

Invitació des d’Anafric

La innovació i el coneixement seran també protagonistes, amb una nova edició del Innovation Hub, el directori de novetats i productes estrella presentats pels expositors, els Innovation hub awards per donar suport a les empreses tant de l?àrea de producte com de la indústria auxiliar, i meaTIC, un programa complet de jornades tècniques, formació i especialització.

Des d’ Anafric, convidem expositors i visitants que vegin la nova Àrea de Producte i l’Àrea d’Indústria Auxiliar i Cadena de Valor», i espais específics com Ibérico Land o The Butcher’s Shop, adreçat especialment al canal minorista..

Setmana de la Carn

El panorama de Meat Attraction es completarà amb instruments informatius, de visibilitat i reconeixement a la feina dels operadors de tota la cadena, com la Setmana de la Carn. «Amb aquesta agenda, el sector ha d?estar més unit que mai», exposen des d’Anafric.

En aquest sentit, la fira torna a posar en marxa la iniciativa País Importador Invitat, amb el Japó i el Canadà com a convidats en aquesta ocasió, dos dels mercats d’interès estratègic per al sector carni espanyol, per la seva dimensió i nivell de desenvolupament.

Col·laboradors