INTERPORC consolida a Food Taipei la sòlida posició del sector porcí de capa blanca a Taiwan

La participació de l’Organització Interprofessional Agroalimentària del Porcí de Capa Blanca (INTERPORC) a Food Taipei 2024, celebrada entre el 26 i el 29 de juny al Taipei Nangang Exhibition Center, ha conclòs amb resultats molt positius que han permès reforçar les excel·lents relacions comercials que manté el porcí espanyol amb aquest important mercat en particular i amb aquesta zona d’Àsia en general.

 

Interporc en Food Taipei

Aquest esdeveniment, en què ha estat present amb el suport del MAPA (Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació) ha permès als responsables de la Interprofessional mantenir destacades reunions amb administracions locals. Per la seva banda, les sis empreses que han acompanyat INTERPORC al seu pavelló de 90 m² (Faccsa-Prolongo, Friselva, Grup Jorge, Famadesa, Costa Food i Olot Meats) han rebut una gran quantitat de visites de distribuïdors del país interessant-se per la qualitat dels productes porcins espanyols.

Les reunions B2B, organitzades per INTERPORC, han resultat crucials per establir contactes comercials significatius amb importadors taiwanesos que faciliten la generació de noves oportunitats de negoci i reforcen les relacions comercials existents.

A més, l’activitat al pavelló va ser una constant per atraure l’atenció dels assistents a la fira. Els tres showcookings diaris, a càrrec d’un xef local que feia demostracions de receptes amb carn de porc de capa blanca espanyola, van permetre als visitants degustar la versatilitat i l’excel·lència del producte espanyol. A més, Jesús García, campió del concurs Internacional de talladors INTERPORC SPAIN 2019, va fer exhibicions de tall de pernil, generant gran interès per la seva habilitat i la qualitat del producte.

Alberto Herranz, director general d’INTERPORC, destaca que “assistir a aquesta fira és molt important perquè des de l’obertura del mercat taiwanès a la nostra carn de porc el 2014, Espanya ha mantingut una posició sòlida com a partner de referència. Els agrada la nostra qualitat de producte i la seguretat alimentària que garantim, però sempre és un factor determinant la confiança que generen les nostres empreses a les relacions comercials”.

El 2023, Espanya va ser el segon proveïdor de porcí a Taiwan, en exportar 30.125 tones per un valor de 108,3 milions d’euros, cosa que va representar el 24,5% en volum de totes les importacions taiwaneses.

Col·laboradors