La Semana de la Carne poner en valor los beneficios de la carne con la campaña #LaEnergiaDeCadaDia

Coincidiendo con Meat Attraction, Feria Internacional para la Industria Cárnica, que tendrá lugar en IFEMA MADRID del 6 al 8 de marzo, se celebra la Semana de la Carne, una iniciativa sectorial cuyo objetivo es informar sobre las propiedades, valores y cualidades nutricionales de la carne y los productos cárnicos.

Entre el 6 y el 12 de marzo, la Semana de Carne acogerá diferentes actividades dirigidas a profesionales del sector y al público en general orientadas a poner en valor los beneficios de la carne en una alimentación saludable, variada y equilibrada.

 

 

Durante la Semana de la Carne, organizada en colaboración con la Plataforma Carne y Salud y Meat Attraction, así como con el apoyo de las organizaciones y asociaciones sectoriales ANICE, ASICI, AVIANZA, CARNIMAD, EDUCARNE, INTERCUN, INTEROVIC, INTERPORC y PROVACUNO, se desarrollarán diferentes iniciativas informativas, formativas y solidarias.

Bajo el lema #LaEnergiaDeCadaDia, la Semana de la Carne pretende destacar su papel fundamental para alcanzar los requerimientos diarios de los nutrientes importantes en una alimentación variada, equilibrada y completa e integrándose perfectamente en los patrones de alimentación saludable de la población y en nuestro modelo de dieta mediterránea.

La Semana de la Carne se convierte así en una oportunidad única para que la sociedad conozca mejor el sector cárnico, una industria fundamental e innovadora para nuestra sociedad, moderna, adaptada al nuevo consumidor, fuertemente implicada en todos los requerimientos relacionados con el bienestar animal y la sostenibilidad y la salud, con los más altos estándares mundiales de seguridad alimentaria, calidad y control, garantizados por el Modelo de Producción Europeo, para satisfacer las necesidades alimenticias de los distintos grupos de población y el disfrute del modo de vida mediterráneo.

 

 Actividades de la Semana de la Carne (toda la información estará disponible en la web):

 

  • Campaña de difusión en medios generalistas a nivel nacional y local.
  • Actividades destinadas especialmente a los profesionales del comercio especializado de la carne y sus derivados, que, en esta ocasión, contarán con su propio espacio, The Butcher´s Shop, en el marco de Meat Attraction (ver programa detallado a continuación).
  • Recetario para runners 10K.
  • Charlas nutricionales durante Meat Attraction (Carne y Salud).
  • Nuevos productos cárnicos del año.
  • Concurso de Jóvenes Carniceros.
  • Concurso de la mejor hamburguesa artesana.

ÚLTIMES NOTÍCIES

El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació global de 4.163 milions d’euros i es va posicionar com el primer grup empresarial del sector de l’alimentació a Espanya. Una part molt significativa d’aquesta activitat es concentra a Aragó, on la companyia va assolir una facturació de 904 milions d’euros, cosa que representa el 21,7% del total del grup. Aquesta aposta estratègica per la regió es tradueix en una sòlida implantació industrial, amb sis fàbriques i un centre logístic distribuïts a diferents localitats aragoneses. Presència industrial a Aragó La companyia compta amb una planta de pinsos i un escorxador de porcí a Ejea de los Caballeros, una fàbrica de farina a Tardienta, una incubadora avícola a Sástago, una planta de processament de subproductes a Mercazaragoza i un assecador i comercialitzadora de pernil a Calamocha. Aquesta xarxa de centres genera més de 2.360 llocs de treball directes a la comunitat. Inversió i eficiència productiva Durant el 2024, Grup Vall Companys va destinar més de 8,2 milions d’euros a noves inversions a Aragó, amb l’objectiu de modernitzar les instal·lacions, millorar l’eficiència energètica i incorporar tecnologies d’última generació. Destaca la inversió realitzada a Calamocha, on s’han instal·lat plaques solars i calderes de biomassa, i s’hi ha incorporat tecnologia d’altes pressions per garantir la competitivitat als mercats internacionals. També s’han executat millores importants a Ejea i Mercazaragoza, amb un fort component en autoconsum energètic. Aragó, eix de l’economia circular del Grup La comunitat aragonesa també s’ha convertit en el centre neuràlgic dels projectes d’economia circular del grup. Entre ells, el desenvolupament de Biovall Heparine Science en col·laboració amb Bioibèrica, per a la producció d’heparina a partir de mucosa porcina, i l’ampliació de VEOS Ibèrica, a Monzón, especialitzada en la transformació de sang porcina en ingredients proteics. Aquest darrer projecte preveu una inversió superior a 71 milions d’euros, amb la incorporació de línies de producció per a col·lagen i plasma destinats al consum humà. Talent, formació i projecció internacional L’aposta pel talent local i la formació contínua és un altre dels pilars del grup, que compta amb més de 200 convenis amb universitats i centres de formació professional, molts a Aragó. El 2024, Vall Companys va invertir més de 480.000 euros en formació interna, cosa que li ha valgut el reconeixement com a TOP Employer per cinquè any consecutiu. En paral·lel, el grup manté la seva projecció internacional a Amèrica Llatina, on des del 2017 ha desenvolupat aliances a països com Perú, Colòmbia, Mèxic, Uruguai i Brasil, fomentant la producció local i generant noves oportunitats professionals per al seu equip. Enviar comentarios Paneles laterales Historial Guardado Resultados de traducción disponibles
El Grup Vall Companys, un dels principals referents de la indústria agroalimentària espanyola, va tancar l’exercici 2024 amb una facturació […]
Veure més

Col·laboradors