Asici i Interporc, campanya de promoció del pernil a Nova York i Washington

Asici i Interporc presenten Slices of Happiness (Llotxes de felicitat), una campanya de promoció conjunta que regala felicitat a NYC i Washington D.C. des d’un food truck, aprofitant la celebració el 20 de març del Dia Mundial de la Felicitat. Estats Units ocupa el cinquè lloc com a destinació de les exportacions de pernil, després de França, Alemanya, Portugal i Itàlia.

La campanya ha recorregut l’illa de Manhattan i Brooklyn durant tot el diumenge 19 de març, i ho continuarà fent durant tota la setmana.

 

 

Durant aquesta setmana la campanya recorrerà els carrers més importants de la molt transitada ciutat de Nova York, passant per punts icònics com Central Park, Wall Street, WTC, Times Square, Pont de Brooklyn, Chelsea Market, China Town, Little Spain, Rockefeller Center, i molts altres llocs de Manhattan.

En aquesta mateixa línia, es preveu que, durant el recorregut de “Slices of Happiness” a Washington DC, el food truck de la felicitat arribi a llocs com, El Capitoli, Catedral Nacional de Washington, Jefferson Memorial, Biblioteca del Congrés, Lincoln Memorial , Monument Washington, i molts més.

En total, durant aquests quatre dies es regalaran més de 5 mil safates de “Spanish PERNIL” a les dues ciutats nord-americanes, mostrant la importància d’aquest producte estrella de la nostra gastronomia, símbol de la nostra tradició, exquisidesa i sabor.

La producció estimada de pernils i espatlles a Espanya va ser d’uns 46 milions de peces el 2022, de les quals 32 serien Jamón Serrano i 14 Ibèrics. De tota la producció, l’any passat es van exportar 42.570 peces per un valor de 38 milions d’euros, i els Estats Units van ocupar el cinquè lloc com a destinació d’aquest producte, tant en volum com en valor, després de França, Alemanya, Portugal i Itàlia.

Col·laboradors